Rydning af dødsbo – få hjælp i en svær tid

10 June 2021 Lykke Holzmann Søby

editorial

Når en elsket er død, kan opgaven med at rydde deres hjem virke uudholdelig. Forberedelse til salg af ejendom, fjernelse af indhold eller forberedelse af hjemmet til ejendomsmarkedet kan være overvældende. Det er til at forstå for alle og enhver der nogensinde har mistet nogen.

Nogen du kan stole på

Når du skal have ryddet et dødsbo, er det meget vigtigt at finde nogen du føler, du kan stole på til at hjælpe dig igennem den hårde tid. De skal være empatiske team og lytte til dine overvejelser, når du har mest brug for det … og professionel kyndig, effektiv service, der hjælper med at bevare din families arv.

Ved rydning dødsbo bør det starte med at du får en gratis konsultation for at diskutere ejendommen og hvilke dine planer der foreligger for fremtiden.

Medfølende og kyndig pleje, når du har mest brug for det

Hos de bedste virksomheder der står for rydning dødsbo bør de som det mindste tilbyde dig en kontaktperson, der konsoliderer alle likvidationstjenester under et selskab for dig.

De bør ligeledes tilbyde dig muligheder for at:

Mødes med familie, advokat og andre relevante personer for at bestemme tidslinje og planlægge at komme videre

Hjælpe familie med at fjerne sentimentale ejendele fra bopæl, pakning og forsendelse, når det er nødvendigt

Styring og / eller koordinering af salg af husindhold gennem på en online-auktion

Fjernelse af alt affald

Makulering af følsomme dokumenter

Grundig rengøring af hele indersiden af ​​ejendommen

Generel oprydning og vedligeholdelse af hjemmet

Arbejd med en ejendomsmægler for at prissætte boligen

Din hjælp i en stresset tid

Når du får andre til at rydde et dødsbo, er det for at dæmpe den sorg, stress og det hårde arbejde, der ofte er forbundet med rydningen af ejendom. De skal dig med at navigere i denne vanskelige tid med den største respekt, værdighed, medfølelse og diskretion.

More articles