Man skal ikke vente unødigt på en billig gulvafslibning

31 January 2021 Anders Lundtang Hansen

editorial

Oplever du nogensinde det, at du føler, du har stillet dig i den forkerte kø nede i butikken, som aldrig rykker sig?

Det er måske ren indbildning, men man begynder at overveje, om det måske er en konspiration mod en, fordi man gerne vil have de kunder, der har købt mest, til at komme op til kassen, så de ikke går fra stedet og fortryder deres køb.

Men omvendt er det jo kutyme, at man lader dem med få varer komme foran i køen, så de kan komme hurtigere gennem processen, så det giver jo ikke rigtig mening med den tankegang.

Så kan det også være, du har fundet et godt tilbud på en gulvafslibning, hvor prisen virkelig er presset i bund, og du bestiller sådan en og får endda også lidt ekstra med i prisen; og det lykkedes dig endda at få en røvfuld service med oveni!

Er man så bagerst i køen samtidig?

Alle bliver behandlet lige

Det her er jo ikke en fysisk kø, hvor man kan se, hvad der sker. Her har man booket en aftale og måske fået en specifik dato eller en tidsperiode senere på året, hvor fagfolkene kommer ud til en, og som tiden nærmere sig skulle man gerne få en præcis dato at vide på, hvornår de dukker op.

Så frygter man måske, at fordi man er en af de “billige” kunder, som firmaet måske ikke tjener så meget ved, så bliver man presset bagud i køen og underprioriteret.

Andre opgaver bliver måske skubbet foran en, fordi der er mere at tjene her, og når man spørger ind til, om der er nyt skred i ens sag, så får man at vide, at der er leveringsproblemer, eller der er kommet sygdom eller tidsnød i vejen.

Den slags behøver man ikke frygte, hvis man har fundet det rette sted at få lavet en gulvafslibning fra, for her bliver alle kunder behandlet ens.

More articles